פריחה בעור לאחר מקלחת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי,אני בת 20 חיילת לאחרונה אחרי מקלחת שמתי לב שאני מתחילה להתגרד ומופיעות לי מיני נקודות אדומות על הרגליים ,שוקיים,ידיים נקודות קטנות ואדמומיות כל כל העור ,חשוב לציין שהשתמשתי בסבון גוף שאני משתמשת בו כבר 5 שנים. רק לאחר שאני לוקחת כדור לאלרגיה (של טבע) זה עובר..ויום יומיים למחרת אחרי אמבטיה זה חוזר האם זה יכול להיות סרפדת? האם כדאי ללכת לרופא?
לקריאה נוספת והעמקה
היי, הייתי ממליצה לך לעשות ניסוי: לא להשתמש בסבון ולראות אם חל שיפור ודבר נוסף לא להתרחץ עם מים חמים מידיי אלא פושרים קרים. אם חל שיפור סימן שזה הסבון.
כן מומלץ לגשת לבדיקת רופא עור לבדיקה. בהצלחה,