שלבקת חוגרת לאימי וכאבי תופת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום , אימי בת 75 קיבלה שלבקת חוגרת אתמול, אמרה כאבי תופת פריחה/פצעים כאבים בלתי נסבלים. בלילה היא שמה על דעת עצמה משחה בשם אפלומיצין שהיה לה בבית. בבוקר הלכה לרופא ואמר לה שבשום פנים ואופן אסור לשים משחות במיוחד שזה מכיל סטראוידים/קורטיזון. השאלה שלנו, האם שהיא מרחה את המשחה יקרה לה משהו ויחמיר את המחלה??? מאד מודה לך על תשובתך. לילך.
לא מומלץ למרוח משחה עם סטרואידים כגון אפלומיצין על שלבקת חוגרת מאחר וזה עלול להחמיר את המחלה. לכן לא מומלץ לטפל ללא המלצת רופא. ישנה עדיפות לשימוש בתכשירים אנטיביוטים כגון מופירוצין, גנטטרים, בקטרובן. בנוגע לכאבים ממליצה לפנות לרופא משפחה ובמידת הצורך אף לרופא מומחה לכאב לאיזון הכאבים. בהצלחה,