איזומד ג'ל למריחה על הפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מורחת איזומד ג'ל. האם אחרי המריחה וההתיבשות אפשר למרוח סרום וקרם לחות? האם אפשר לעשות בוטוקס? האם יש התניות נגד?
לקריאה נוספת והעמקה
מומלץ לבצע בוטוקוס כאשר הפנים נקיות, יש להמנע ממריחת תכשירים לפני שהולכים לרופא לקבל טיפול. ניתן לאחר התייבשות למרוח קרמים, הכי חשוב להקפיד על קרם הגנה בכדי למנוע את הפיגמנטציה. שימוש ממושך, או שימוש בתכשירים המכילים ריכוז גבוה של הידרוקווינון עלול לגרום לפיגמנטצית יתר, בעיקר אם העור חשוף לשמש. במידה ולא חל שיפור בכתמים לאחר 8 שבועות, יש לגשת לרופא עור מטפל.