התבהרות העור כתוצאה משימוש בבטאקורטן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, מרחתי משחת בטאקורטן על פצעים שהיו על פניי. המשחה אומנם עזרה אך הותירה את אותם אזורים בהירים במקצת מגוון העור. האם ההנחה היא כי ניתן יהיה לשזף אזורים אלו על מנת לקבל גוון אחיד יותר של העור? עד כה נמנעתי מחשיפה לשמש פרק זמן של כחודש מתוך חשש. תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
התבהרות של העור נקראת היפופיגמנטציה. תופעה זו יכולה להופיע לאחר דלקת בעור וגם לאחר שימוש סטרואידים מקומיים. שיזוף של העור רק ידגיש את התבהרות העור לעומת העור השזוף. מומלץ להקפיד על קרם הגנה ועם הזמן הגוון יהיה אחיד.