צלקת בפנים עקב חבלה אתמול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב דר אתמול נפל עליי ארון הזזה ופצע לי את הפנים , קיבלתי צלקת שנפתחה עם דם הלכתי למוקדם אמרו לי אין צורך בהדבקה או בתפרים כי זה יחסית שטחי . שאלתי אם ישאר סימן אמרו לי שסביר להניח שכן . אני בשערת רגשות כל היום אני בוכה אני בחורה בת 28 שהביטחון העצמי שלי משתקף גם במארה החיצוני ואני לא אקבל את זה שיהיה לי סימן ודווקא בפנים שזה המקום הכי חשוף . האם יש כיום טיפול להעלמת צלקות ?? האם המצב הפיך , אני מוכנה לעשות הכל רק שלא ישאר לי סימן . אני מצרפת תמונה של הצלקת שקיבלתי .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יש צורך ביעוץ, יש יש להמתין לפחות חודש לאחר החלמת הפצע. בהצלחה!