האם אני פוגמת בהשפעת הקיורטן?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני משתמשת בקיורטן 40 מ״ג, וגלולות דיאנה 35 לסידור המחזור, לאחרונה יצאו לי בלוטות לימפה מוגדלות בגרון ולכן הרופא נתן לי אנטיביוטיקה בשם צפוויט פורטה 500, התחלתי להשתמש, האם זה פוגם בהשפעה של הקיורטן?, בנוסף רציתי לשאול אם זה בסדר שאני לא נותנת לעור שלי להיות יבש ומורחת המון קרמים, האם הקיורטן עדיין עובד? אני ממש חייבת לדעת לגבי השימוש באנטיביוטיקה צפוויט פורטה 500 יחד עם הקיורטן תודה רבה:)
לקריאה נוספת והעמקה
אין בעיה עם צ ושימוש הקרמים. בעת טיפול ב רואקוטן אסור ליטול אנטיביוטיקה ממשפחת הטטרציקלינים כגון: מינוציקלין ודוקסילין. בהצלחה!
אין בעיה עם צפוביט