פצעון בבית השחי של עובר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כחודשיים בערך שמנו לב לפצעון בבית השחי של בננו בן ה7 הפצעון היה קטן עם ראש לבן (טיפה מוגלה) אל לא הפריע לו. ביקרנו אצל הרופאה והיא טענה שזה מולוקסום (?) מאז ועד היום לא ייחסנו ממש חשיבות לפצעון היום הילד התלונן שכואב לו ובאמת שמנו לב שהאזור טיפה נפוח ואדום.. האם יש מקום לדאגה? כמו מה זה נראה? מצרפת תמונה
לקריאה נוספת והעמקה
מצורפת תמונה
ניתן לא לטפל, במידה ויש זיהום משני מומלץ על טיפול אנטיביוטי מקומי. לרוב חולף לאחר כשנה אך עלולים להופיע נגעים חדשים ואז מומלץ על הסרתם על ידי קורטג׳ בהצלחה!