גלולות וחצקונים............
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בת 26.התחלתי גלולות יאז פלוס לפני שבוע בגלל מחזור קשה ובגלל שהרגשתי שיש לי ממש טיפה פצעונים(לא ממש נראים לעין הפניפ היו יחסית חלקות). עבר שבוע מאז שהתחלתי את הגלולות ופתאום יצאו לי מלא חצקונים בכל הלחי והסנטר, בחיים בחיים לא היו לי חצקונים זה פעם ראשונה בחיים שיש לי דבר כזה, האם זה קשור לגלולות וכדאי להפסיק איתן?
שלום, כנראה שיש קשר הורמונלי, ממליצה להתייעץ עם גניקולוג מטפל , ממליצה להמשיך בטיפול לפחות 3 חודשים עד לאיזון הורמונלי ואז ייתכן שהאקנה יחלוף.
היי, מבינה לליבך... בינתיים כמה טיפים. לשמור על שיער אסוף. לנקות את הפנים עם ספירט סלציל עולה 10 שח בכל בית מרקחת גם בקופ"ח.זה מנקה את העור וותח את הנקבוביות. לנקות מברשות איפור. לנסות לא למרוח קרמים ומייק אפ אולי זה גם קשור.