נשירה מעל 7 חודשים וקרחות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אטוטו בת 45. יש לי נשירה מעל 7 חודשים נשירה מסיבית כל הבית שיער. הקטע זה הקרחות והשבילים. אמרת לי לפנות לרופא עור כולל בירור הורמונלי. הרופא אמר שאין לו לתת לי בדיקה לבדוק אם זה הורמונלי וללכת לרופא נשים. מה יעזור רופא נשים? איזו בדיקה לבקש? סתם לבדוק אסטרוגן ופוגרסטרון? אני לא רוצה ללכת סתם.. והאם בכלל יש מה לעשות בנידון אם זזו הבעיה? או שאקריח... לא חסרים לי ויטמים רק קצת ברזל וזה היה כך בעבר עם נשירה אבל לא היו לי מעולם קרחות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה לפנות למרפאת שיער באיכילוב.