סינוס פילונידלי כבר מספר שנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, על עצם הזנב שלי קיים סינוס פילונידלי, שאובחן לפני כ-4 שנים. בתחילה הסינוס הפריש הפרשה מוגלתית אך עם הזמן התייבש והצטמק, אולם נותר קיים. הרופא המנתח עימו התייעצתי בזמנו אמר שכל עוד אין כאבים והסינוס אינו מפריע לי, לא קיימת דחיפות לנתח את האזור, והמליץ לי שלא לעבור ניתוח כירורגי. בתקופה האחרונה שמתי לב כי הסינוס מעט גדול יותר מהרגיל, ובצבע חום. הסינוס יבש ואינו כואב. האם לפי דעתך זוהי סיבה טובה דייה לאבחון חוזר? מכל מקום, מהי המשמעות של כך מבחינה בריאותית? אני תוהה כמו כן מהן הסכנות האפשריות לגבי סינוס שאינו מכאיב או מפריע, בטווח הארוך של שנים קדימה.
יש לפנות לפרוקטולוג