ניתוח ליזרליבלת ויראלית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי יבלות ברגל מזה שנה, גדולות וכואבות שלא מגיבותלכל טיפולי הוארומל, חנקן נוזלי וכו. העור שלי עבה כנראה והחנקן הנוזלי (5 פעמים) לא יוצר אדמומיות ויום אחרי זה כאילו כלום. הפנו אותי לניתוח לייזר co2. שאלותי: 1. הבנתי שהזריקות המקומיות כואבות נורא. יש אפשרות לטשטוש או הרדמה כללית בבית החולים, למשל איכילוב? אני די חושש מכאבים. 2. אני מבין שמערכת החיסון לא מזהה או לא מצליחה להתגבר על הנגיף. מה קורה על פי הספרות אם טיפולי לייזר לא מצליחים, האם הן יתפשטו עד אין סוף? איך מערכת החיסון מצליחה להתגבר על וירוסים אחרים ביומיום? אני בן 40
ניתן למרוח אמלה אך לעיתים יש צורך בהרדמה מקומית על ידי זריקה.׳ לעיתים יש צורך במספר טיפול לייזר . טיפול בלייזר הוא החזק ביותר ( לעיתים משלבים גם לייזר וסקולרי). בהצלחה!