פצעונים חררה באיזור הסנטר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 44 סובלת כבר המון זמן מפצעונים נראים כמו חררה באיזור הסנטר . הייתי אצל מספר רופאים נתנו לי משחות וכדורים וכלום לא עוזר . פניתי גם לרופא נשים חשבתי שמדובר בבעיה הורמונלית אך הוא טוען שלא כי המחזור תקין .לא יודעת כבר מה לעשות . האם יש טיפול שיכול להעלים את הפצעונים הקטנים האלו והאדומים ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
רושם לאקנה הורמונלי, ממליצה על טיפול מקומי ברטין איי בשילוב אנטיביוטיקה כגון : תכשיר אפידו פעם ביום בערב. במידה ואין הטבה לשקול רואקוטן במינון נמוך לאחר התייעצות עם רופא עור. בהצלחה!