קנדידה... האם זה הגיוני שתהיה גם בשיער הערווה?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי שנים קנדידה וגנילית שכל הזמן חזורת. לאחרונה התחיל להופעי לי גרד באזור שבו נמצא השיער באיבר המין. אני לא מוקידה שם שיער, אז זה לא קשור. האם זה הגיוני שהקנדידה הגיעה גם לשם? או שאם זאת קנדידה שם אז חובה לראות הפרשות לבנות? כי אין הפרשות לבנות שם. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לעיתים מלווה בהפרשות לבנות ( כמו קןטג׳) , לרוב מעורבות עורית מופיעה בעיקר בקפלים באזורים לחים מתבטא ברבדים אדומים עם נקודות לבנות ( פוסטולות). בהצלחה!