אסטמה של העור- תינוק בן חצי שנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אשמח לעזרה תינוק בן חצי שנה אובחן עי רופא ילדים כסובל מאסטמה של העור. טופל עי משחה עם סטרואידים במשך 5 ימים. יום לאחר סיום הטיפול כל הקפלים והצאוור חזרו להיות אדומים ומגורים. אני מקפידה על נושא הבגדים בישום מקלחות וכל הטיפים למינהם. אשמח לסבונים/שמנים/קרמים/משחות או כל דבר שיוכל להקל על התינוק עד לתור נוסף אצל הרופא כי הוא ממש סובל! מגרד ללא הפסקה את האזורים האלו. תודה
אטופיק דרמטיטיס או אסתמה של העור הינה מחלה כרונית. המחלה מאופיינת בפריחה בעיקר באזורי הקפלים ובהתפרצויות חוזרות ונשנות בעיקר בחורף, גרד ויובש ניכר. הקו הטיפולי הראשון הוא הימנעות מטריגרים כגון: אוויר יבש, דשא, פרוות חתולים. -הקפדה על ליחוח העור כגון: דקסריל, אדרמה, לפיקאר, מוסטלה , קסרא קאלם, ושימוש קבוע בשמן ניקוי ( לרוב חברות אלו יש גם שמן ניקוי). -אנטי היסטמיניקה( טיפול פנסטיל) משחות סטרואידליות לתקופות קצרות בעת החמרה. בהצלחה!