רטין A וטיפול בגלי רדיו
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי בבקשה לברר: 1. קוסמטיקאית אמרה לי שזה לא טוב שאני מוקחת כל הזמן את הרטין A וצריך לעשות הפסקה של 3 חודשים כדי שהעור לא התרגל. האם זה נכון? 2. אני עושה טיפולים בגלי רדיו במכשיר בייתי. הפסקתי עם הרטין וחומצות לתקופת הטיפול, האם ניתן להמשיך עם סרום פפטידים? והאם אסור לטפל בצוואר עם גלי רדיו אם יש תת פעילות של בלוטת תריס שמאוזנת עם תרופה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי גלי רדיו עלייך לברר מול החברה המייבאת את המכשיר. אין בעיה עם שימוש ברטין איי ו פפטידים באופן קבוע.