פרופצייה לזמן ארוך טווח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלוםבן 48 עם התקרחות תורשתית לקחתי כ8 שנים פרופציה מגיל 30 עד 38 ללא תופעות לואי , לא גדל לי בלורית אך השיער התעבה ונשמר הייטב. הפסקתי כ 6 שנים ובשנתים האחרונות בשל שחזר ההתקרחות קבלתי מרשם שבו אני נוטל פרופציה כפעמים בשבוע בלבד ועדיין עוזר. רציתי לדעת בבקשה אם המינון תקין ועד איזה גיל אוכל לנטול תרופה ומה העדכונים האחרונים האחרונים של הFDA לגבי השלכות של סרטן ו,או יצירת מחלות כתוצאה מנטילה ממושכת של פרופצייה
שלום, כ 1% מהנוטלים את התרופה יסבלו מירידה בחשק המיני(לבידו) ופגיעה באיכות הזרע. לרוב תופעת לוואי זו הפיכה. התרופה אינה מעלה את שכיחות סרטן הערמונית. לגבי תופעות לוואי נוספות והגיל ניתן לברר מול מוקד השירות של חברת MSD . יש ליטול את התרופה כל יום. בהצלחה!