סבוריאה..,.............
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם סבוריאה זוהי מחלה אוטואימונית ?
לקריאה נוספת והעמקה
לא
סבוראה הינה מחלה כרונית, לא ניתן לרפא לצמיתות. הטיפול חשוב על מנת למנוע החמרות. הטיפול מגוון וכולל: תכשירים אנטי פטריתיים- כגון ניזורל שקיבלת, קרם ציקלודרם ועוד. ,שילוב של סטרואיד חלש עם טיפול אנטי פטרייתי כגון: הידרואגיסטן והתאמת תכשירים קוסמטיים כגון:סבוקלם, סבו עור יומיומי. הטיפול בניזורל הוא למשך שבועיים פעמיים ביום, כאשר בעת החמרה ניתן שוב לחזור על הטיפול לתקופה קצרה. בנוסף, ישנם תכשירים המכילים חומצה סאליצילית להסרת הקשקשת כגון:סליקרן וטופיסלן שמתאימים לטיפול בסבוראה. בהצלחה!