שיעור יתר בגוף ובפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 23, תמיד היו לי שערה או שתיים לבנות בראש, אבל בשנה האחרונה החל לצמוח לי שיער לבן בצידי הראש ובזמן האחרון זה ממש נהיה בכמויות. בנוסף, התחלתי לקחת גלולות דיאנה בגיל18 בשביל האקנה זה לא עזר אז נטלתי ראקוטן. לאחר מכן חזרתי לגלולות ואז הפסקתי, וכל הפנים , סנטר ואפילו בחזה קצת נהיה לי שיער. התחלתי לטפל בשעווה ואז החלטתי לחזור לגלולות והיה שיפור. אני לא רוצה להמשיך ליטול גלולות למרות שראיתי שזה הפיתרון כרגע... מה אפשר לעשות? מאוד מיואשת והאם בכלל יש קשר בין השניים בין השיער הלבן והשיעור יתר? פעם חשבו שאולי יש לי בלוטת תריס והיה תקין בבדיקות דם.. תודה מראש
שלום, אין קשר. ממליצה לגבי שיעור יתר לעבור בירור הורמונלי כולל סונר שחלות לשלל שחלה פוליציסטית . בהצלחה!