פטריה או פסרואזיס בציפורן?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כמה ימים הלכתי לעשות לק ג׳ל והבחנו במין נקודה לבנה עם טיפה חום מסביב בצד של הציפורן. (צירפתי תמונה). הבונה שלי טוענת שרק עוד כמה שבועות נדע אם זה פטריה או לא אבל מה שכן יש לי התרוממות בציפורן. יש לי פסןראיזס באיבר המין ואבחנתי את זה לפני כחצי שנה. הבנתי שמי שיש לו את המחלה יכול לחטוף אותה בציפורניים על ידי התרוממות. ההתרוממות היא נקודתית והיא בציפורן אחת ללא קילופים יובש או אודם. ממה זה יכול לקרות לדעתך?
ואם זו סתם התרוממות האם הציפורן תגדל רגיל ואז תחזור למקום?
בהחלט ייתכן משנית לפסוריאזיס. חשוב להשלים משטח ותרבית לפטרת לשלול זיהום פטרייתי.