פס חום בהיר מתחת לטבור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 16 ויש לי מגיל ממש קטן פס חום בהיר מתחת לטבור שממשיך גם בפות.. קראתי באינטרנט והיה כתוב שאם זה לא מהריון זה יכול להיות מאסטרוגן גבוה לפני 3 שנים מצאו שיש לי שחלות פוליציסטיות, יש קשר? אבל מה יכול להיות שבגיל 5 היה לי שחלות פוליציסטיות? ומה אפשר לעשות כדי להבהיר אותו? כי לבנות שאחרי הריון כתוב שזה יעבור לבד עם הזמן אבל מה איתי? אשמח אם יענו לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ניתן לנסות ג׳ל אזומד ( דורש מרשם ). ממליצה להתייעץ עם גניקולוג לגבי שכיחות של המחלה בגיל צעיר. פיגמנציה עשויה להיות משנית לסיבות רבות וגם בהקשר של שחלה פוליציסטית.