פרוטופיק תינוקות - שאלה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לביתי בת השנתיים וחצי זיהו פסוריאזיס באזור הישבן. רופאת העור נתנה לה מרשם לפרוטופיק במינון של 0.03 אחוז למשך חודש ימים. ראיתי הרבה מאוד מידע "מלחיץ" ברשת אודות התרופה -"על אף יעילותה, ה-FDA מזהיר כי פרוטופיק אינה יכולה לשמש כטיפול ראשון עבור פסוריאזיס וציין כי יש קשר בין התרופה לאפשרות לחלות בסרטן עור ולימפומה" , מידע זה מופיע גם על העלון לצרכן של התרופה. אשמח להבין מה המשמעות של הסיכון. האם התרופה כעת מאושרת fda? האם התרופה כיום נמצאת בשימוש מורחב אצל ילדים? תודה
התרופה קיימת בהתוויה של אטופיק דרמטיטיס מגיל שנתיים בריכוז של 0.03 ומעל גיל 16 בריכוז 0.1 לא היו מקרים של ממאירות בבני אדם והתרופה בטוחה לשימוש.