ניתוח ציסטה בבית החזה .עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני 6ימים עברתי ניתוח להסרת ציסטה חלבית בבית החזה מעל השד. הרופא שם על הניתוח פלסטרים ואמר לא להוריד אמורים לרדת לבד .וכמה שישארו יותר הצלקת תהיה יותר מעודנת היום נהיה לי דימום חדש וקל על הפלסטר ויש לי גם כן כאבים במקום.אין לי אפשרות לראות לא רופא עור ולא את המנתח. ואני לא יודעת באם להוריד את הפלסטר וילדים משחה או לא מה ניתן מעלה תמונה אם תוכלי בבקשה לעזור לי.
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה לפנות מחר לאחות מרפאה. במידה והמקום חם למגע עם או בלי הפרשות עכורות , חום סיסטמי או צמרמורת יש לפנות לרופא בהקדם. ניתן בנתיים למרוח גזה עם פולידין נוזלי .׳ בהצלחה!