לילדה בת 3 פצעים בידיםברגלים+ בבטן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נכדתי בת 3 שנים סובלת מפצעים הידים וברגלים הנראים כמו כוויה בבטן הפצעים נראים כנקודות קטנות ומחוספסות . הרופא אסמר לביתי שזה אסמה של העור והציע לה משחה שמכילה סטרואידים .יש טיפול אחר לזה העים יש בדיקה לדעת מימה זה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, באבחנה מבדלת גם אימפטיגו . זהו זיהום שכיח אצל ילדים. מדובר בזיהום שטחי הנגרם על ידי חיידקים הנמצאים על העור, כגון סטפילוקוקוס אראוס או סטרפטוקוקוס פיוג'נס. במקרים קלים, די בטיפול מקומי אנטיביוטי כגון משחת מופירוצין, הקפדה על היגיינה ושימוש בסבון דרמקס. בהצלחה!