ציפורן גדלה לעובי (אין פטריה)
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לפני כמה שנים היית לי פטרת ב-2 הבהונות ברגליים , לאחר טיפול בטרביאפין ובלייזר ומשחות.. ככל הנראה הפטרת עברה (הייתי אצל 2 רופאי עור והם לא בדקו עם תרבית או משהו הם ישר אמרו שזה לא פטריה ושזה "טראומה" שהציפורן עברה והיא לא מצליחה לגדול מעבר לקפל הדיסטלי , לאחר שהיא מגיעה לשם היא לא ממשיכה לצמוח לאורך והיא מתחילה להתעבות עוד ועוד במקום להמשיך לצמוח לאורך שטוחה , הייתי אצל כירולוג , והוא שלח אותי לפלסטיקאי לשקול ניתוח בקפל דיסטלי , הלכתי לפלסטיקאי בבית חולים כללית והוא לא ידע לעזור לי בטענה שהוא לא מבין למה הרופא שלח אותו אליי , רציתי לשאול אם יש מה לעשות בנידון , או לפחות להפנות אותי אל רופא שידע לטפל בבעיה גם אם זה ניתוחי , וגם אם זה רופא פרטי אין לי בעיה לשלם כסף. תודה!
שלום, ממליצה בכל זאת להשלים משטח ותרבית לפטרת. איני יכולה להמליץ על רופא כירורג בפורום זה. בהצלחה!