נגישות
נגישות

זידקלין משחה לפצעים בפנים

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

07/05/2019 | 22:02 | מאת: איריס

בן 32 .לפני כחודש החלה פריחהבמצח וקצת בפנים. רופא עור אמר שזה אלרגיה ונתן לו אלוקום. כעבור שבוע שם לב שהפצעים נעשים קצת מוגלתיים ומתפשטים ואמר לו שזה פ.בגרות, נתן לו אנטיביוטיקה לחודש וקרם לפנים. בני הלך לרופא המשפחה ושיתף אותו שאמור להשתמש במרשם מרופא העור, ורופאהמשפחה יעץ לו לא להשתמש ונתן לו זידקלין. הוא מרח בלילה ושרף לו מאוד, העור האדים ונתן מראה שרוף. כל הברק שהיה לו בפנים הפך "לאדום שרוף". כמובן שהפסיק וחזר לרופא שנתן לו עכשיו קרם לחות בשילוב מקדם הגנה שנקרא אקניל. כבר 3ימים שמורח אבל העור מגורה ואדום. בבקשה תשובתך. רק שהמשחה לא עשתה נזק? אודה לך על תשובתך.. תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, ממליצה בשלב זה להפסיק את השימוש בתכשירים. ייתכן כי ישנה רגישות לחומר. ניתן למרוח קרם ציקלפלסט ( של חברת לרוש פוזה) להרגעה ושיקום העור. בחלוף האודם ממליצה לפנות שוב לרופא עור ולהחליט על טיפול אחר. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה