פריחה בעור לילדה בת שנה וחצי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע הופיעה פריחה בצד העליון האחורי של הירך של בתי בת השנה וחצי. הרופאה נתנה לנו משחת טבעקוטן והמצב של הפריחה לא משתפר והפריחה מתרחבת. אשמח לחוות דעת. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לוודאי כי מדובר באטופיק דרמטיטיס או אסתמה של העור הינה מחלה כרונית. המחלה מאופיינת בפריחה בעיקר באזורי הקפלים ובהתפרצויות חוזרות ונשנות בעיקר בחורף. הקו הטיפולי הראשון הוא הימנעות מטריגרים כגון: אוויר יבש, דשא, פרוות חתולים. -הקפדה על ליחוח העור -אנטי היסטמיניקה ומשחות סטרואידליות. בהצלחה!