ציפורן 1 ברגל ימין עכורה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגיל 23 עברתי ניתוח בלייזר להסרת ציפורן חודרנית. לאחר כעשור, הציפורן החלה לפתח מעין פטרייה. טופלתי בנשחתות ובלק תקופה מסויימת, אך ללא הועיל. היום אני בן 49 , מפגישה עם רופא עור, נלקחה פעמיים בשני מעבדות שונות מיקוביולגיה והתוצאה שלילית לפטרייה. רופאת העור, ממליצה שאלך לכירוג להמשך טיפול. כי אין לה אפשרות לטיפול במקרה שהממצא שלילי. האם יש חשד למלנומה בציפורן. מצ"ב תמונות.
לקריאה נוספת והעמקה
אין ביכולתי לראות את התמונות. במידה ויש חשד למלנומה מומלץ על השלמת ביופסיה. ממליצה לפנות לחוות דעת נוספת במידה ויש חשש. בהצלחה!