עור נושר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני בן 19. אני סובל בשנה האחרונה מתופעה שחוזרת על עצמה, והיא סוג של קשקשת באשכים. בדרך כלל זה קורה בבוקר, וכאשר אני מגרד אני רואה קילופי עור שנושרים. לפעמים הם אפורים ולפעמים אדומים, וגם על האשכים הם מופיעים בחלקם אדומים. העור גדל שוב וזה שוב מגרד ונושר. ניסיתי למרוח בעבר למיסיל. האם מדובר בפטריה ואז באמת טיפול בלמיסיל יעזור? יש דרך למנוע מזה לחזור? או האם זה עור מת שנושר? ואז אין מה לעשות? אציין שלפעמים גם אין גרד אבל בכל זאת יש קשקשים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה להיבדק , אכן עשוי לאפיין פטרת אך לעיתים מדובר בגרד בלבד שגורם לעבוי והדגשת הקפלים.