ד"ר אשמח לעזרה דחופה- גרד בלתי נסבל.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, קבעתי תור לופא עור אבלעליי לחכות הרבה זמן. צירפתי קובץ. אשמח אם תוכלי לומר לי לפי התמונה במה מדובר ואיזה טיפול לקחת? מדובר בגרד בלתי נסבל יש לפעמים הפוגות אבל כשזה מגרד זה כך מתנפח. מרחתי כל מיני משחות לפטריות שיש בבית אבל לא עוזר. והאם כדאי שאפגוש רופא עור לבקש כדורים? ושאלה אחרונה, היתכן שנדבקתי מהידית של הלייזר להורדת שיער? מדובר בידית שנצמדת לעור ועושה וואקום ואני לא בטוחה שמנקים אותה. תודה וחג שמח
שלום, גרד עשוי להיות סימפטום למספר בעיות , חשוב לבדוק האם ישנה פריחה ראשונית או לא. במידה ואין יש להשלים ברור גרד כולל תפקודי תריס, תפקודי כבד ועוד. הסיכוי להידבק דרך ידית לייזר אינו גבוה. בהצלחה!