מחלת עור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עם קשקשים/סבוריאה וניסיתי כבר את כל השמפואים הרפואיים (לא המסחריים ) שיש ואף אחד מהם לא הביא תוצאות מה עושים בשביל לפתור ת'בעייה הזאת פעם אחת ולתמיד ?
תכנס לגוגל ותרשום : קרם סבורם תגיע לאתר של המטפל במחלות עור. יש לו תמיסה צמחית תמיסת סבורם שמורחים בקרקפת היא עושה פלאים. עוד דבר, תזהר לא לשים על הקרקפת תמיסה של רופא עור המכילה סטרואידים אתה תבכה על הטעות הזאת.
ישנם תכשירים מקומיים ושמפו לטיפול בבעיה. טיפולים מקומים כגון: ג'ל קסמיאול, דיפרולסיק, בטאקורטן לקרקפת. במידה ואין הטבה עם שמפו אלפוסיל ממליצה לנסות שמפו רפואי אחר כגון: סבודיאן, סקלריאל, צטרמיד, סבוסל ,לקטופיל וצטרמיד.