סובלת מאלופציה אראטה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי אלופציה שנכון לעכשיו הקרחות מופיעות רק בקרקפת. כרגע אין קרחות. בפעם אחרונה שהיו (וגם בפעמים שלפני) הרופא ביצע זריקות לקרקפת. אני נוהגת לעשות פן על בסיס יומי. ושוקלת לעבור החלקה. אני יודעת שאלופציה היא מחלה אוטואימונית ואין לי שליטה על כך, אבל הייתי שמחה לשמוע דעה של רופא עור בנושא (בהתחשב בזה שהשיער שלי מועד לפורענות :-] ) האם עדיף להמשיך לעשות פן יום יום, או החלקה שתחזיק לפרק זמן ארוך יותר? ברור לי שעדיף לוותר על שניהם - אבל בכל זאת.... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
עדיף לוותר על שניהם ולכן לא יכולה לענות על השאלה.