אקנה בפנים ובגוף-שאלות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בזמן האחרון התחילו להופיע לי פצעי אקנה בפנים...דבר שלא קרה מגיל ההתבגרות. אני מורחת עליהם אפלומיצין,או אקנהמיצין אך זה לא עוזר.יש לי גם זינדקלין וסינטומיצין אך רציתי לדעת איזה תכשיר עדיף מכולם? רופאת עור אמרה לי שדווקא אפלומצין עושה פצעים האם זה נכון וקשור לאקנה? שאלה שנייה-במקביל אני לוקחת טרבינאפין לפטרת האם זה קשור? תודה רבה
בנוסף שכחתי לציין שהרופאה נתנה לי אקנהמיצין פלוס האם זה טוב?
שלום, ממליצה על טיפול מקומי בדואק, זינדקלין או אפידו. אפלומיצין טוב להרגעת הדלקת אך לא לאורך זמן היות וסטרואידים גורמים לאקנה. במידה ואין הטבה יש לשקול טיפול בכדורים. אין בעיה עם טרבינפין. בהצלחה!