גרד בקרקפת כתוצאה ממינוקסי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמש בדכ במינוקסידיל קצף ללא פרופילן גליקול ללא בעיה , לאחרונה הזמנתי תכשיר דומה שמכיל פרופילן גליקול מבלי לשים לב למרכיבים , מנסיון קודם אנייודע שיש לי בעיה בקרקפת עם החומר הזה שגורם לקשקשים וגירודים ,כרגע אין לי ברירה אלא להמשיך להתשמש עד שאקבל את המינוקסידיל קצף . התחלתי עם שמפו נגד קשקשים ושמתי משחת בקטרובן בקרקפת בעת מריחת המינוקסידיל וזה הרגיע לי את המצב של הגירודים , השאלה שלי האם ניתן בכלל לשים בקטרובן בקרקפת ? והאם מריחה של פעם - פעמיים בשבוע היא יעילה מצד אחד אך גם לא גורמת נזק מצד שני ?
ממליצה להפסיק עם ספריי מינוקסי ולהשתמש בקצף בלבד. שימוש בבטאקורטן ובמקביל שימוש בספריי אינו פיתרון יעיל ויגרום להחרפה של בעיה ההתקרחות וקשקשת. בהצלחה!
.