שימוש בקליגמן העור לא מתרגל למשחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלתי להשתמש במשחה. שמתי בהתחלה רק על קטע קטן ולמחרת הכל אדום. אח"כ חיכיתי כמה ימים ושוב שמתי והיה בסדר. ואז שמתי על עוד חלק בפנים. אחרי כמה שבועות בערך שבועים עם מריחה לסרוגין העור התחיל להתקלף. שמתי קרם לחות. עכשיו שוב שמתי וכל העור של הפנים אדום. וגם מגרד בלסת. רציתי לשאול: האם ז משנה המינון של המשחה שאני מורחת כלומר אם טיפה אשים יותר זה אדום או ש אולי אני אלרגית? האם זה נורמאלי שיש אדום?- או שהעור לא התרגל למשחה? ושאלה אחרת: קראתי שזה טוב לפיגמנטציה ולא לכתמי שמש. איך מבחינים בין השניים?
שלום, מומלץ למרוח כמות קטנה בכמות קטנה, בהתחלה יום כן יום לא לסירוגין ולאחר מכן כל יום תוך הקפדה על קרם הגנה בבוקר. ניתן למרוח קרם לחות מעל בערב. אודם וקילוף הן תגובות תקינות אך בצורה עדינה . תגובה מוגזמת נגרמת בשל מריחת כמות גדולה . מומלץ למרוח למשך 3 חודשים . רקיחה זו יעילה למלזמה , גוון לא אחיד, שיפור מראה העור אך לא לכתמי שמש (סוג של פיגמנטציה) . לכתמי שמש מומלץ לייזר או פילינג. בהצלחה!