חשד לעקיצה בלילה אולי זה זבוב הסוס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לצערי אני מתמודד מספר ימים בדירתי עם זבוב הסוס. הלכתי לישון והתעוררתי באמצע הלילה כאילו יש איזו שריטה או ״מישהו נתן ביס״ בחלק האחורי של האשכים. החשד הגדול שמפחיד אותי זה שמדובר בעקיצת זבוב הסוס. התחלתי לבדוק ולא מצאתי אבל אני עדיין מרגיש מוזר שם כעת ומפחד מאוד מהאפשרות. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה להפנות את השאלה לזיהומלוג, אין לי ניסיון עם זבוב הסוס. לאחר עקיצה מומלץ למרוח קרם אפלומיצין או בטאקורטן g להרגעת הדלקת ובמידת הצורך טיפול אנטיביוטי מקומי. בהצלחה!