אחי נחבל בפניו ,שפשוף שנראה כמו הרבה שריטות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אחי הקטן נחבל בפניו משפשוף בדשא סינטטי נוצרו לו כמה גלדים בצורת שריטה זה קרה בבית ספר שלו והוא לא חיטא ולא כלום רק שטף במים השאלה שלי האם אפשר וכדאי לחטאות גם אחרי יומיים? הוא אמר שירד לו הרבה דם, האם לדעתך תשאר צלקת, אם כן איך אפשר להפחית את הצלקת על ידי טיפול מעכשיו? יש לי משחה kelo kote האם להשתמש בה לאחר שהגלד יפול? זה יעזור?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על קרם פוסיקורט או אפלומיצין לשבוע , במידה והשריטות עמוקות ניתן להתחיל עם קלוקוט בעוד שבוע .