יובש בכף הרגל אדמומיות וחום לא נעים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד ד"ר מיכל מידן שלום רב הייתי אצל רופאת עור השבוע לחוות דעת נוספת. עקב פטריה בכף הרגל.הרופאה אמרה שמדובר במצב קל,ויש יובש באזור הקשור לפטריה.היא המליצה על קרם לחות מסוג אקווה לשימון הרגל למה הכוונה? כל אזור כפות הרגלים אדמומי ויש רגישות עזה לכל דבר חם גרביים,שמיכות חורף,ונעלים סגורות מדוע ומה מומלץ לעשות? כן המליצה לי על שימוש במשחת אגיסטן בין פעם לפעמיים ביום כבר מרחתי את המשחה 10 ימים עד כמה אפשר? הרופא אמרה שיהיה שיפור רק תוך חודש ימים מה מומלץ להוסיף לבעיית היובש ברגליים? בברכה רוי
שלום, ממליצה להשלים משטח ותרבית לפטרת. במקרים קשים , מומלץ על טיפול בכדורים לחודש. במקרה שמדובר ביובש בלבד ניתן למרוח קרם יולקטין 30 או 50 אחוז. בהצלחה!