טיפול בהרפס: ייעוץ לגבי משחות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אובחנתי ע"י רופא נשים כסובלת מהרפס. הרופא רשם טיפול בכדורי זובירקס וכן מריחה פעם ביום של משחת זובירקס (אציקלוביר 5%) ופעם ביום מריחה של משחת פוליקוטן. על משחת הזובירקס רשום שאין להשתמש באברי המין, ועל הפוליקוטן רשום שאין להשתמש במצב של הרפס... האם להשתמש במשחות? ומה יכול להקל את הכאבים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לא ממליצה על פוליקוטן. מקומית ממליצה על קרם פנליפס. במידה ויש זיהום משני קרם אנטיביוטי כגון: פוסידין. במקרים קשים זובירקס במינון 400 מג שלוש פעמים ביום לחמישה ימים. בהצלחה!