קילופים וחיספוס ביד ימין תקופה ממושכת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, כבר כמה שנים שאני סובלת מעור מקולף ומחוספס באצבעות היידים (2 אצבעות) מצורף תמונה. הלכתי לרופא עור בעבר והוא אמר לי לא לגעת בחומרי ניקוי..והביא לי משחה למרוח על האזור...שום דבר לא עזר. הייתי רוצה לדעת מה באמת יש לי באצבעות היד? ולמה זה לא עובר?...והאם באמת יש טיפול הולם שיכול לרפא לי את האזור? זה פשוט לא נעים ולא נוח.. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה להשלים תבחיני טלאי, לשלול רקע אטופי ובמידת הצורך לשקול טיפולי פוטו תרפיה . בנוסף, במידה ומשחות סטרואידליות לא הועילו ממליצה לנסות משחת פרוטופיק. בהצלחה!