ראוןקוטן + תוספי תזונה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, 1. אני מטופל בראוקוטן 20mg ורציתי לדעת האם לצד התרופה ניתן ליטול תוסף תזונה מסוג: milk thistle (גדילן מצוי) אשר להבנתי תורם לפעילות הכבד ועשוי להקל עליו ואף לצמצם את תופעות הלוואי של הכדור? 2. שאלה נוספת, נתקלתי בשפתון שיש בו הידרוקורטיזון 1% (לשימוש עד 2-3 ביום), האם בטוח להשתמש בו (יודע שקורטיזון הינו סטרואיד)? האם מותר להשתמש בקרמים אחרים שבהם הידרוקורטיזון 1% באיזור השפתיים? תודה מראש
שלום, לא ידוע לי על אינטראקציה עם תוסף מזון זה. לגבי השפתון , לא מומלץ להשתמש בסטרואיד מקומי באזור זה ובכלל לאורך זמן.
אז לא להשתמש בכלל? במידה וכן לאיזה משך זמן מותר להשתמש? (השפתיים שלי מתפצלות וכואבות אין לי פתרון אחר וכל שפתון שניסיתי כולל הכל לא עזרו)