המלצה לקרם הרגעה לעור רגיש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מחפש קרם שיכול להרגיע עור רגיש. העור שלי מרגיש רגיש ומתוח לאחר מקלחות (קרות וגם חמות). רגיש לאחר טיפה חוסר שינה. ופעמים רבות גם קשה לי ללבוש בדים מסוימים גסים יותר כמו ג'ינס בגלל שהעור באזור הברכיים (קדימה ואחורה) מגרד ומעיק. למרות כל הסימפטומים האלו, העור לא נראה יבש במיוחד ונטול סימנים. אודה מאוד אם תוכלי להמליץ לי על קרם שיכול להרגיע את העור במצבים נקודתיים כאלה. כרגע אני משתמש בקרם לחות sebo or שהומלץ לי על ידי רופאת עור, אך לא מרגיש שעוזר יותר מדי. אשמח אם תוכלי להמליץ לי בנוסף גם על קרם עור מתאים למצבי
ממליצה על קרם מוסטלה , אדרמה או לפיקאר
היי, תודה על התגובה. לחברות האלה יש סדרות שונות של קרמים, תוכלי להגיד על איזה קרמים ספציפיים את ממליצה?