מיצוק עור הפנים ע"י טכנולוגיה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אכן אם הגיל הנפח בלחיים יורד. הבנתי שיש אפשרות למיצוק עור הפנים ע"י רדיו, לייזר, אולטרסאונד. בסופו של דבר נוצרת אנרגיית חום. זה לא מסוכן לדרמיס? הרי זה לא פוגע סלקטיבי. ויש לנו בלוטות זיעה, שיער, וכו'. זה לא יכול לסרטן או ליצור רדיקלים חמצניים? ובלי קשר, עד כמה זה באמת ממצק את העור? הבנתי שלא במיוחד כי זה לא ממש יוצר אלסטין וקולגן כשהמאגרים נגמרים. והאם קולגן זה לא כתוצאה מצלקת פנימית שנוצרה באזור מהחימום/ כוויה? תודה
שלום, ישנן טכנולוגיות רבות לשיפור מרקם העור על ידי חימום הריקמה ויצירת סיבי קולגן ואלסטין. הטיפול מותאם למטופלת בהתאם לגיל, מצב העור, רקע רפואי ועוד. בהצלחה!