משהו שמופיע על העור מדי פעם
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, רציתי להתייעץ לגבי משהו שמופיע לי על הרגל קצת מעל הברך. ממה שזכור לי זה מתחיל אדום כאילו נים שהתפוצץ אבל אז מחליף צורה קצת וצבעים. לא מסמן החליף צבע לכמעט שחור ועכשיו חסא להיות אדום מאוד. קרה לי בעבר שהופיע ואז נעלם. יש לי את זה כבר כמה שבועות ומשתנה קצת. התמונה זה מלפני כמה שבועות. מאז כבר החליף קצת צורה וצבע לאדום. תודה רבה!
התמונה לא צורפה אז ציאפתי תמונה עדכנית. תודה!
שלום, דרושה בדיקה קלינית ודרמוסקופית של הנגע. ממליצה לפנות לרופא עור.
תודה על תגובתך. בעבר בדקה רופאה עם זכוכית מגדלת ואמרה שזה שום דבר. שווה לציין שזה חוזר בערך באותו מקום לאיזה חודש וחצי ואז מתחיל להיעלם. לפעמים שנראה שנעלם זה שוב חוזר. האם תוכלי לומר מה זה יכול להיות לפי התמונה? תודה רבה!