כמה זמן אחרי מריחת סילברול אסור להיחשף לשמש?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בתי בת 5, נכוותה בידיה בדרגה 2. סילברול גרם לאדמומית להיעלם. השאלות: 1. כמה זמן אסור לחשוף את הידיים לשמש? 2. האם חולצה דקה עם שרוול ארוך תספק הגנה טובה? 3. האם קרם הגנה מספיק? 4. כמה זמן אסור ללכת לבריכה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ברצוני להוסיף שהתרופה ניתנה לשבוע.
תוכלי לשלוח אותה במייל? תודה
כוויה דרגה II - בשלב זה ישנה שלפוחית לכן חשוב להקפיד על קרם הגנה מינרלי ולהקפיד על שרוול ארוך כל עוד העור לא חזר למצב נורמלי. בנוסף לשים לב כי באזור אין זיהום משני. במידה ויש חום מקומי, אודם יש לפנות לרופא לקבלת טיפול אנטיביוטי.