נקודת חן בצבע עור - סרח עור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 23 ויש לי מתחת לחזה מין נקודת חן אך בצבע עור (סרח עור לפי מה שקראתי). היא אינה הפריעה לי מעולם והיתה שם כבר כמה שנים. לפני כשבוע היא התחילה לכאוב לי ואפילו נראה כי היא מאט ״התנתקה״ יותר מהעור. כעת היא אדומה וכואבת למגע (חושבת שאולי דלקתית). הבנתי לפי האינטרנט שכדי פשוט להוריד אותה, אך התורים לרופא עור הם לעור חודשיים לכל הפחות. אודה לעזרתך מה ניתן לעשות במקרים כאלה? והאם זה מסוכן? (מודאגת מכיוון שבעוד שבוע אני טסה לשבועיים לחו״ל). תודה מראש,
לקריאה נוספת והעמקה
לא מסוכן וניתן להמתין עם ההסרה במידה ומדובר בסרח עור