פשפשים חיים בתוך הגוף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני נמצאת במקסיקו לאחר שבועיים וחצי בקובה וכנראה שנדבקתי ממשהו מגרד. אז ככה יש לי עקיצות אדומות כמו של עקיצות יתושים רק שהם מגרדות כבר שבוע ומגרדות הרבה יותר !! הלכתי לרופא שטען שיש לי פשפשי מיטה ונתן לי כדוריפ ותמיסה למרוח על הפצעים (שתאכלס היא נגד כינים בשיער) והוא אמר שהם חיים התוך העור, זה לא מסתדר עם מה שקראתי ברשת, פשפשי מיטה לא חיים בתוך העור.. האם לפי התסמינים ניתן להבין מה יש לי? ומה הטיפול צריך להיות? כיבסתי את כל הבגדים (לא ההרתחה כי במקסיקו לא שמעו על הדבר) אך שמתי במייבש על טמפ גבוה במשך השעה האם זה מספיק בשביל להרוג מה שנמצא על הבגדים ?
שלום, בהחלט חשוב להרתיח את כל המצעים, בגדים, מגבות .. ממליצה על השלמת טיפול בלייקליר או מיטקס הדורשים מרשם רופא. להקלה בגרד ניתן למרוח קלמין. בהצלחה!