טיפול באקזמה חוזרת בתעלת האוזן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כשנה סובל מאקזמה בתוך תעלת האוזן. מטופל על ידי רופא א.א.ג . ניסינו כמה משחות וטיפות עד שמצאנו אחת שעובדת. בהתחלה הייתי מטפל, ונהנה משקט לחודשיים-שלושה, אך לאט לאט הזמנים התקצרו. ברור לי שאין טיפול קסם, והטיפול הוא בסימפוטמים, אך מה בכל זאת ניתן לעשות על מנת להאריך את משך השקט בין התקף להתקף? האם אוכל לגשת עם זה לרופא עור (שבעיני מומחה יותר לטיפול באקזמה) בהנחה שאין לכם מכשור שיכול להסתכל לתוך תעלת האוזן...
שלום, במידה ומדובר באקזמה בתוך התעלה עצמה יש צורך בטיפול של רופא א.א.ג, במידה ועורי (בחלק החיצוני של האפרכסת) ניתן למרוח קרם הידרואגיסטן או משחת פרוטופיק ( לא על בסיס סטרואידים) שתיהן דורשות מרשם . בהצלחה!