תופעות לוואי בעור בעקבות טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 55, סובל מסרטן גרורתי בכבד. מקבל טיפול ביולוגי וכימי מזה כשנה. בחודש האחרון החלו תופעות לוואי קשות. מעין כוויות בעור באיזור המפשעה. אבא שלי סובל קשות, ממש נאנק מכאבים ולא מסוגל ללכת. היה אצל רופאי עור ורופא מומחה לתופעות לוואי לחולי סרטן ושום דבר לא עזר. קיבל משחות וכדורים אנטיביוטים אך שום דבר לא הועיל. האם יש דברים נוספים או המלצות כיצד ניתן להקל עליו?
שלום, יש צורך בבדיקת העור והתייעצות עם אונקולוג מטפל לגבי הקשר בין הטיפול הכימותרפי והעור. ניתן כן לנסות קרם טראומיל או ציקלפלסט שאינם דורשים מרשם ומקלים מאוד. בהצלחה!
איך רופאה ממליצה על משחה הומיאופתטית שאין לה שום ביסוס מדעי או חומר פעיל רפואית?