פיטריאזיס רוזאה והנקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, ככל הנראה אבחנו אצלי פיטריאזיס רוזאה בפעם השנייה (היה לי לפני שנתיים), האם מותר להניק?
כן , לא ידוע לי על בעיה .
שלום, היה לי פיטריאזיס רוזאה למשך חודשיים שבהם כל רופא אפשרי אמר לי שאין לזה תרופה ושזה יחלוף בעצמו, זה היה מאוד קשה ומתסכל מעבר למראה הנוראי גם זה היה נורא מגרד וקשה לנהל את החיים עם זה, אחרי מחקר מעמיק שעשיתי באינטרנט הגעתי לאתר שמוכר קרם ומבטיח שתוך 5 ימים הכל נעלם, זה היה הסיכוי האחרון שלי לנסות משהו שיעזור והזמנתי את הקרם מהאתר שלהם שיש בו גם המון המון הסברים והוא נמצא בטקסס ארה"ב, תוך כמה ימים הגיע הקרם כי רציתי שיגיע כמה שיותר מהר אז שילמתי בהתאם... אני חייבת להגיד שזה היה שווה כל שקל!! הופתעתי לגלות שזה מחומרים טבעיים בלבד ושזה עזר לי ממש מהר!! ממליצה בחום קוראים לקרם PRREZE והאתר שלהם https://pityriasisrosearelief.info/ אין לי שום אינטרס לקדם את זה חוץ מלעזור לאנשים שהיו במצב שלי ואני יודעת כמה הוא נורא