ריקוטן לאקנה- האם להפסיק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת 16 לוקחת ריקוטן כבר 5 חודשים.. בבדיקות דם יש עליה בתפקודי כבד, got 27. ואני פוחדת שבבדיקה הבאה זה לא יהיה בטווח. האם להמשיך ריקוטאן או להפסיק. כרגע יש לה רק צלקות ללא פצעים. דחוף. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מומלץ להגיע למינון המצטבר המומלץ (120-150 מ"ג/ק"ג). ממליצה לחשב את המינון שנטלת עד כה, במידה ונמוך מהרף הנמוך שציינתי מעלה ממליצה להמשיך. העלייה באנזימי הכבד אינה משמעותית, ממליצה לחזור על הבדיקה בעוד חודש ואם ישנה מגמת עליה משמעותית לשקול הפסקה או הפחתת מינון בהצלחה!